Friday 17 August 2012

Refleksi Pembinaan Tapak Pembelajaran

Assalamualaikum.

Sudah lama rasanya saya tidak meluahkan perasaan saya dalam bentuk penulisan. s
Sedangkan inilah hobi saya sejak zaman persekolahan dulu.....ada juga angan-angan nak jadi penulis novel.  he...he...he...

Pengalaman bina blog.....
Sebelum ni saya memang ada blog. saja je masa en. pensyarah tanya x ndak mengaku....
Blog saya khas untuk Bimbingan dan Kaunseling SKTM.

So sekarang saya dah ada dua blog.

Lama x edit, banyak perkara baru yang saya x expose.
So bila kena buat blog untuk BMM 3105, banyak yang saya ketinggalan.....
Rasa nak nangis dalam kelas hari tu sebab tengok blog kawan2 cantik2 belaka.

Bila ke sekolah sya minta tolong rakan sekerja untuk membantu saya menghasilkan blog baru ini.
Alhamdulillah berkat tunjuk ajar rakan saya ini dapatlah saya "make up" blog saya. walaupun asasnya saya bina dengan bantuan anak-anak saya. x ndaklah ganggu mereka sebab mereka nak exam....

Terima kasih kepada encik pensyarah yang telah memberi tunjuk ajar semasa interaksi dengan beliau. Juga terima kasih kepada rakan saya yang banyak membantu.


1 comment:

  1. Tahniah kak....dah ada pembaharuan....x kenal maka x cinta kan..."Menuju Puncak"

    ReplyDelete